CARA KURUS DENGAN CEPAT, HANYA MINUM TEH HIJAU?

10:43 PM



Masalah berat badan memang merunsingkan sesiapa sahaja. Sementelahan pula dah hampir dengan Hari Raya Puasa ni, ramai yang mempunyai masalah berat badan menghadapi simptom kerisauan yang mereka susah nak kurus dengan cepat dalam masa yang singkat.


Ihsan dari Google


Ada yang berusaha keras untuk ke gym dan berjoging untuk kuruskan badan serta ada yang mengawal nafsu makan. Kiranya macam macam cara yang telah dilakukan untuk menurunkan berat secara sihat tapi cepat. Malangnya, usaha tu hancur bila tidak mengamalkan diet yang berkesan. Korang tahu punca diet korang hancur?


Ihsan dari Google

Walaupun begitu, kurus dengan cepat ni bergantung pada tahap metabolisme seseorang. Ada sesetengah individu memang dah mempunyai kadar metabolisme yang tinggi dan ada yang mempunyai kadar metabolisme yang rendah. Salah satu regim yang bagus untuk meningkatkan tahap metabolisme badan dan kurus dengan cepat adalah dengan meminum TEH HIJAU! 


Ihsan dari Google

Ada kajian klinikal mengenai teh Hijau menunjukkan bahawa ekstrak teh hijau boleh meningkatkan metabolisme dan membantu proses pembakaran lemak. 

Sesetengah penyelidik berpendapat bahawa bahan-bahan dalam teh hijau dikenali sebagai catechin yang bertanggungjawab untuk proses pembakaran lemak badan. Catechin ni berfungsi juga sebagai agen anti radang dan anti kanser dan mempunyai kesan yang baik terhadap radang kulit.

Selain itu, berdasarkan kajian klinikal nutrisi daripada American Journal mendedahkan bahawa ekstrak teh hijau dapat mengaktifkan metabolisme dan meningkatkan tenaga kita. 

Teh hijau dikatakan mempunyai sejenis bahan  selain Catechin iaitu Polyphenois Katekin. Polyphenois Katekin mempunyai kuantiti yang tinggi dalam teh hijau sehinggakan mampu membakar lemak dalam 4% dalam tempoh 24 jam selepas mengambil teh hijau.

Ihsan dari Google

Menarikkan? Walaupun teh hijau dikatakan mampu menurunkan berat badan kita, tapi sebenarnya kita tak boleh terlalu bergantung semata mata dengan teh hijau. Kiranya teh hijau ni merupakan hanya salah satu cara yang efektif untuk membantu sesiapa yang gemarkan teh hijau untuk kurus dengan cepat

Senaman yang konsisten dan pengambilan makanan berkhasiat juga merupakan penyumbang terbesar dalam menurunkan berat badan dengan cepat.


Ihsan dari Google
Ihsan dari Google



CARA CEPAT KURUS DENGAN SHAKLEE

Nak lagi best?

Sekiranya korang ni pernah menggunakan produk Shaklee mahupun percaya dengan kekuatan setiap produk yang Shaklee hasilkan, mesti korang tak teragak agak nak mencuba dan merasai kehebatan CINCH ENEGY TEA MIX SHAKLEE. 

Cinch Tea ni mengandungi Teh Hijau serta adunan teh merah dan putih yang bagus untuk sesiapa yang ingin menurunkan berat badan.Apa keistimewaan CINCH ENERGY TEA MIX ni?



\

Cinch tea ni bukan sekadar untuk menggalakkan kadar metabolisme dan seterusnya menguruskan badan, tetapi ia juga mampu menjadi energy booster dan membuatkan kita lebih cergas dan bertenaga.

Khasiat lain Cinch Energy Tea Mix

  •  Membantu merendahkan tekanan darah tinggi
  • Mengurangkan kadar kolestrol
  • Antibakteria & Antiviral
  • Membantu menggalakan kulit yang sihat
  • Bagus untuk sistem pencernaan dan membantu mengelakkan cirit birit
  • Mengurangkan keradangan seperti ekzema
  • Melindungi jantung dan peredaran darah
  • Detoks semulajadi
  • kaya antioksidan untuk menghalang radikal bebas
  • Alternatif untuk penggemar kopi, soda dan minuman tenaga lain untuk mengekalkan kecergasan badan atau energy booster


Banyakkan fungsi Cinch Energy Tea Mix ni? 

Teh hijau biasa mungkin sedap bila ditambahkan dengan gula tapi hanya MADU & PERAHAN LEMON sahaja mampu merangsang kesedapan Cinch Energy Tea Mix ni di tahap yang maksimum! 

Tak perlu gula di dalam Cinch Energy tea Mix kerana gula boleh menjadi penyebab kepada ketagihan gula yang tinggi. Nak kurus dengan cepat? Amalkan Cinch Energy Tea Mix mulai sekarang!

Hanya RM 131.00 sahaja. NAk lebih penjimatan? Whatsapp saya sekarang!:)




Whatsapp 014-6342040

You Might Also Like

0 Pengomen

Assalammualaikum / Hai...

Sila tinggalkan jejak anda kat sini..Nanti saya boleh blogwalking!:)

Terima Kasih.

FOLLOW US

:: GENG GOOGLE ::