PENGEDAR SHAKLEE NILAI, NEGERI SEMBILAN

8:20 PM



Assalam dan hi!

Anda nak dapatkan produk Shaklee di Nilai dan kawasan sekitar?






Saya ialah pengedar sah Shaklee Nilai (Shaklee ID : 1092882) yang aktif dan bertauliah dan akan membimbing anda untuk memilih produk atau vitamin mengikut keperluan individu.


Saya juga memberikan free consultation sebelum dan selepas serta servis penghantaran yang mesra dan efisyen.


Jangan risau. Terdapat perkhidmatan COD dan Free Delivery di Nilai untuk kemudahan anda!

Jika anda berminat untuk mencuba kepelbagaian produk Shaklee yang merangkumi vitamin, penjagaan wajah, pencuci serbaguna mahupun penjagaan rambut, whatsapp saya, Pengedar Shaklee Nilai dengan kadar segera. Saya akan cuba membalas setiap pertanyaan anda secepat mungkin. Insyallah.

Dijamin HALAL, SELAMAT DARI KKM DAN SEMULAJADI!


Sebarang pertanyaan ataupun penempahan produk Shaklee, anda boleh whatsapp saya, Pengedar Shaklee Nilai melalui :

Whatsapp 014 634 2040
 Whatsapp 014 634 2040 
 Whatsapp 014 634 2040

bysyiraishak.blogspot.com


 Like page Projek Calla Donita untuk dapatkan tips & info terkini.

You Might Also Like

0 Pengomen

Assalammualaikum / Hai...

Sila tinggalkan jejak anda kat sini..Nanti saya boleh blogwalking!:)

Terima Kasih.

FOLLOW US

:: GENG GOOGLE ::