7 FUNGSI RAMUAN UTAMA KOLAGEN SHAKLEE

9:30 PM

Setiap produk Shaklee mempunyai kelebihan dan manfaatnya masing-masing.

Begitu juga dengan Shaklee Collagen Powder yang mempunyai kandungan utama yang istimewa berbanding kolagen lain yang berada di pasaran.






Dahla ada kajian klinikal untuk membuktikan keberkesanannya, pastu ada ramuan yang menambahkan lagi kelebihan Shaklee Collagen Powder ni.





Terdapt 7 ramuan utama termasuk ekstrak biji Camellia japonica, kolagen ikan, ekstrak kekerang, Lactobacillus acidophilus, Vitamin C dan Vitamin B, dan kesemuanya digabungkan untuk mempertingkatkan keberkesanan kolagen RSS (sisilk ikan merah) dan menyokong kecantikan kita dari dalam dan luar.






RAMUAN UTAMA KOLAGEN SHAKLEE


  • Kolagen dari sisik ikan merah
Sisik ikan merah adalah sumber kolagen yang premium dengan kurangnya pencemaran dan kadar penyerapan yang tinggi berbanding dengan kolagen haiwan.


  • Ekstrak biji Camellia Japonica
Biji Camellia japonica terdiri dari asid oleik, sejenis emolien dan pelembap kulit yang hebat. Juga mengandungi isoflavon iaitu antioksidan semulajadi yang mampu mengurangkan radikal bebas.


  • Ekstrak Pfaffia
Pfaffia yang dikenali juga sebagai ginseng Brazil. Ia membantu formasi kolagen dan asid hyaluronic dan bergabung bersama ekstrak biji Camillia Japonica untuk tujuan yang sama. Asid hyaluronic memainkan peranan penting dalam menghidratkan tisu tubuh untuk menjadikan kulit lembut, lembap dan licin.

  • Elastin dari Kolagen ikan


Elastin memelihara kulit menjadi fleksibel tetapi tegang serta memberikan reaksi melantun apabila kulit ditarik. Kolagen ikan mengandungi elastin yang berfungsi bersama sama kolagen untuk menjadikan kulit lebih tegang, anjal dan elastik.

  • Vitamin C dan Vitamin B
Vitamin C menggalakkan penghasilan kolagen dan menentang radikal bebas yang merosakkan kulit kita. Vitamin B turut serta dalam metabolisma karbohidrat, lemak dan protin untuk membebaskan tenaga yang diperlukan untuk penghasilan kolagen dalam sel.

  • Ekstrak kekerang
Glucosamine dari kekerang adalah penting dalam sintesis cecair synovial yang membekalkan pelincir kepada sendi-sendi serta menghidrat mata untuk melegakan ketidakselesaan mata.


  • Lactobacillus acidophilus
Membantu mengimbangi mikroflora usus dan membantu membina semula sistem usus yang sihat yang mampu meningkatkan penyerapan kolagen.

-----------------                    ----------------------------         ---------------------------

Haaa dengan 7 kandungan utama dalam kolagen Shaklee, korang akan rasa perbezaannya dalam masa 8 minggu atau mungkin seawal sebelum tu lagi...Nak cantik dan awet muda kan? So, apa tunggu lagi?



testimoni dari Master Nanny

Nak cantik dengan Kolagen? Haruslah pilih yang terbaik dan Kolagen Shaklee ni memang yang terbaik dan berasal dari Jepun tau..



WHATSAPP 014-6342040

You Might Also Like

0 Pengomen

Assalammualaikum / Hai...

Sila tinggalkan jejak anda kat sini..Nanti saya boleh blogwalking!:)

Terima Kasih.

FOLLOW US

:: GENG GOOGLE ::