NAK TENAGA TAMBAHAN BOLEH AMBIL VIVIX SHAKLEE?

11:30 PM

Promo Vivix lagi nampaknya bulan Februari ni. Kali ni siap ada free bag dan mug limited edition lagi..
Ramai tak percaya bila Vivix ni juga bagi extra energy pada peminumnya. Kiranya macam energy booster la untuk badan yang mudah penat dan lesu. Bukan semata mata untuk penyakit kronik seperti kencing manis, darah tinggi, gout dan sebagainya sahaja.
Vivix bukanlah ubat.Vivix ni sebenarnya sejenis minuman botani  yang merupakan salah satu revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol. 

Polifenol ni apa?

Ia adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi. Polifenol ni dapat juga bertindak sebagai pemberi dan penggalak tenaga atau energy booster.

Sebab itu lah peminum Vivix akan rasa 'lain macam' selepas minum Vivix secara konsisten selama sebulan paling minimum.

 

Bagaimana Vivix Membantu untuk mendapat tenaga tambahan?


Tak kiralah kita ni penat atau letih akibat sibuk sepanjang hari ataupun sedang recover dari penyakit, minuman botani Vivix dapat membantu sel badan kita.

Letih ni boleh terjadi akibat dehidrasi, tidur yang tak mencukupi, stress, keadaan cuaca yang tak menentu dan sebagainya.

Disebabkan itulah minuman tenaga seperti vivix sangat bagus diamalkan untuk lebih cergas.

Salah satu mekanisme Vivix bertindak terhadap sel badan adalah kerana Vivix mampu memberikan tenaga kepada sel badan di samping meningkatkan keupayaan mitokondria atau dipanggil pusat tenaga sel.

Bayangkan bila kita ada penyakit dan sering ulang alik ke hospital untuk mendapatkan rawatan,  sedikit sebanyak ia juga sangat memenatkan badan.

Sama jugalah bila kita ambil Vivix yang mampu meninggikan kuasa mitokondria, semakin bertenaga badan kita akibat kuasa tenaga yang diberikan pusat tenaga sel tersebut.

Kalau korang nak tahu, mitokondria ni akan semakin merosot keupayaan nak memberi tenaga abila kita semakin berumur. So, bila minum Vivix, sekaligus ia membantu untuk menjadi agen anti penuaan dan mengelakkan kemerosotan tulang, kolagen, tenaga dan sebagainya.

Sebab itulah, Vivix sangat snagat membantu korang yang cepat letih dan lesu apetah lagi yang berpenyakit untuk mencuba Vivix bagi mendapatkan tenaga tambahan.



-------------------------------------------------------------------------------

These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Whatsapp / SMS :
 Founder of Calla Donita : SSM 00251**** 
Syira Ishak 014 634 2040 
bysyiraishak.blogspot.my

You Might Also Like

0 Pengomen

Assalammualaikum / Hai...

Sila tinggalkan jejak anda kat sini..Nanti saya boleh blogwalking!:)

Terima Kasih.

FOLLOW US

:: GENG GOOGLE ::