MY NEW ME

4:15 PM

Coretan terbaru selepas lama berhenti menulis.




Selepas berhenti kerja di Nilai tahun lepas dan memulakan profession baru di Cheras, banyak yang berubah dalam hidup saya.

Waktu kerja yang tidak menentu dan dah lama tak memandu ke tempat kerja, kadang kadang tu rasa kekok juga nak berjalan atau memandu seorang diri.

Terpaksa akui, memang dah tak sempat nak mulakan delivery produk pada customer especially di Kajang ni kerana kediaman baru saya ni hanya menyediakan lot parking untuk 1 buah kereta sahaja. Melainkan, saya nak delivery menggunakan runner. 
Jadi, pada customer yang nak urgent sesuatu produk, maaf sangat sangat. Ada juga yang saya lepaskan pada Pengedar Shaklee yang lain.

What am I doing right now?

Sekarang ni, saya bekerja di lapangan hartanah. Jika nak dibandingkan dengan pekerjaan terdahulu sebagai Pustakawan, jauh bezanya. 

Tapi, tak mengapa. Its my challenge untuk keluar daripada kotak selepas bergelumang dengan dunia pustakawan selama 6 tahun.

So, insyallah more updates after this.


 

You Might Also Like

0 Pengomen

Assalammualaikum / Hai...

Sila tinggalkan jejak anda kat sini..Nanti saya boleh blogwalking!:)

Terima Kasih.

FOLLOW US

:: GENG GOOGLE ::