COD VIVIX KAWASAN HULU LANGAT, SALAK TINGGI DAN NILAI

11:28 AM


Anda tercari cari Vivix berdekatan dengan kawasan anda di Hulu Langat, Salak Tinggi dan Nilai?


Jangan risau, saya merupakan Pengedar Shaklee Hulu Langat, Salak Tinggi dan Nilai yang menawarkan khidmat COD Vivix dan Delivery Vivix ke tempat anda. COD Vivix terdapat di kawasan Hulu Langat, Salak Tinggi dan Nilai juga bergantung kepada stok yang masih ada.

Semestinya yang tercari cari Vivix mengetahui kelebihan dan keberkesanan Vivix untuk dijadikan sebagai cara alternatif merawat dan mencegah penyakit penyakit tertentu seperti kencing manis, darah tinggi, gout, lemah batin, masalah kulit seperti kayap dan kurap, kanser, serangan jantung dan banyak lagi penyakit kronik lain.

Dapatkan khidmat COD Vivix kawasan Hulu Langat, Salak Tinggi dan Nilai sekarang juga!


Apa itu Vivix?

Vivix atau sirap merah pekat ni adalah  campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol menjadikan Vivix begitu unik. Polifenol pula adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.

Antara kelebihan Vivix adalah ;

  • Menggalak penuaan yagg sihat seperti awet muda dan anti-penuaan
  • Membantu mengelakkan kanser diaman Vivix membantu merencat sel kanser dari menjadi semakin serius dan merebak ke organ lain
  • Mengurangkan risiko penyakit jantung
  • Mengurangkan kompilasi diabetes / kencing manis
  • Meningkatkan kesihatan arthritis dan menyokong kesihatan sendi (melindungi saraf)
  • Mengurangkan insiden bagi penyakit nyanyuk
  • Membantu dalam proses penurunan berat badan
  • Menyokong kesihatan mata agar lebih sihat
  • Meningkatkan kesihatan imum badan
  • Menggalakan kesihatan keseluruhan

Dengan kelebihan Vivix yang begitu banyak, semestinya Vivix ni mengandungi bahan botani yang unik dalam menjaga kesihatan yang lebih optimum.

Antara bahan botani yang terdapat dalam Vivix adalah :



Muscadine Grape atau Anggur Muscadine

Today Deal $50 Off : https://goo.gl/efW8Ef
Muscadine Grape atau Anggur Muscadine

Today Deal $50 Off : https://goo.gl/efW8Ef
  • Muscadine Grape (Anggur Muscadine): mengandungi asid ellagik dalam kepekatan yang tinggi, satu phyto-nutrient yang tidak dijumpai di dalam anggur jenis lain dan telah menunjukkan mempunyai ciri-ciri menghentikan kimia penyebab kanser, anti-virus dan anti-bakteria.

  • Purple Carrot(Lobak Ungu) : adalah sumber terbaik vitamin A, dan mengandungi phytokimia termasuk carotenoids, phenolics, polyacetylenes, isocoumarins, dan sesquiterpenes serta anthocyanins iaitu antara antioksidan yang tinggi dan bagus untuk kesihatan.
  • Elderberry Eropah : Berkesan dalam mengubati flu, terutama sekali influenza B.Elderberry juga mengandungi flavonoids, yang mempunyai ciri antioksidan yang kuat jadi ia dapat  mengukuhkan sistem imun .Elderberry mampu memberi perlindungan terhadap penyakit kardiovaskular dan jantung termasuk, strok dan serangan sakit jantung. Seterusnya lagi manafaat penting dari elderberry adalah pengurangan stress, memperbaiki penglihatan dan penghadaman.
    Anthocyanins mempamerkan banyak aktiviti biologi sebagai anti-oksidan, anti-radang, anti-mikrobial dan juga anti-karsinogen. Selain itu, ia turut menunjukkan kesan positif pada saluran darah, platlet dan lipoprotein yang berkebolehan untuk mengurangkan risiko penyakit jantung koronari. Asid klorogenik merupakan antioksidan yang paling banyak terdapat di dalam semua jenis carrot. Asid klorogenik ini dipercayai bertanggungjawab mengurangkan diabetes yang selalu dikaitkan dengan pengambilan kopi.

    Today Deal $50 Off : https://goo.gl/efW8Ef
  • Polyganum Cuspidatum : mempunyai banyak manafaat kesihatan dan digunakan untuk merumuskan supplemen anti-penuaan seperti resveratrol dan banyak jenis perubatan tradisional Cina.

Jadi, dapatkan khidmat COD Vivix kawasan Hulu Langat, Salak Tinggi dan Nilai dengan kadar segera jika anda sangat memerlukan Vivix dalam mencegah dan merawat masalah kesihatan yang dialami.


Anda boleh terus Whatsapp 014 634 2040 untuk respon pantas bagi mendapatkan maklumat mengenai Vivix dan terus order dari Pengedar Shaklee Hulu Langat, Salak Tinggi dan Nilai. 

Konsultasi eksklusif akan diberikan jika anda terus membeli dari pihak saya. Penghantaran adalah percuma jika anda berada dalam kawasan delivery yang telah ditetapkan.

** COD Vivix mengikut stok yang masih ada. 


BELI 2 BOTOL VIVIX SHAKLEE: 

  • PERCUMA KEAHLIAN SHAKLEE BERNILAI RM 69.00
  • POS PERCUMA KE SELURUH MALAYSIA
  • DAPAT BONUS TUNAI DARIPADA SHAKLEE BERNILAI RM34 PADA BULAN SETERUSNYA
  • MENDAPAT PRODUK DENGAN HARGA AHLI!PENJIMATAN 10% - 25% APABILA MEMBUAT PEMBELIAN MANA MANA PRODUK 

 NAk tahu cara mudah mendapatkan Vivix?

 --------------------------------------------------------------

These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Whatsapp / SMS : 
 Founder of Calla Donita : SSM 00251**** 
bysyiraishak.blogspot.my

You Might Also Like

0 Pengomen

Assalammualaikum / Hai...

Sila tinggalkan jejak anda kat sini..Nanti saya boleh blogwalking!:)

Terima Kasih.

FOLLOW US

:: GENG GOOGLE ::