PENGEDAR SHAKLEE BANDAR BARU SALAK TINGGI & KAWASAN SEKITAR

8:21 PM



Tercari-cari Pengedar Shaklee yang boleh COD dan Delivery vitamin kegemaran anda?

Terutamanya jika anda tinggal di Bandar Baru Salak Tinggi dan kawasan sekitar?


Jangan risau! Saya adalah Pengedar Shaklee di Bandar Baru Salak Tinggi!





Saya faham ada sesetengah pelanggan tidak suka sebarang penyerahan pos di rumah mahupun di pejabat. Terutamanya bila abang pos hantar barang je tapi kita tiada di rumah. Bab ni boleh menyebabkan barang pos kita tergendala di Pejabat Pos dan terpaksa diambil di sana. Leceh juga tu.

Oleh sebab itu, melalui pengalaman yang sama macam anda, saya menawarkan khidmat COD dan deliverydi kawasan Bandar Baru Salak Tinggi & kawasan sekitar. Jadi, jangan bimbang. Semestinya vitamin anda akan selamat sampai tanpa sebarang kerosakan, Insyaallah. :)

Selain Bandar Baru Salak Tinggi dan kawasan sekitar, saya juga menyediakan khidmat COD di Hulu Langat terutamanya pada hujung minggu. Memang saya available di sana, Insyaallah. Jadi, penduduk Hulu Langat boleh juga refer pada saya untuk kawasan COD yeee...

bysyiraishak.blogspot.com


Terdapat masa tertentu saya hanya menyediakan khidmat self-pickup di kawasan tertentu. Kawasan tersebut adalah di AEON Big di Bandar Tun Hussein Onn dan juga Giant Cheras. Begitu juga di Bandar Baru Nilai, jika jadual saya pack, saya akan tawarkan self-pickup d Kosmopleks KLIA Nilai ataupun di mana mana yang bersesuaian. Apa apa pun akan saya inform pada bakal customer saya tu.

COD boleh, self-pickup boleh, nak pos pun boleh sahaja! Andaikata anda masih boleh negotiate vitamin yang sold out dan memerlukan masa 2-3 hari untuk sampai ke rumah anda, lagi saya suka! hehehe.. 

Sebabnya, ada juga vitamin yang sold out, saya perlukan masa untuk restock balik. Especially yang hot seperti Omega, Vitamin C, Ostematrix dan Krim Herbal Blend. Ala.. kejap je. Kadang kadang order hari ini, esok pun boleh sampai ke rumah anda! Betull.. insyaallah servis di Shaklee sentiasa pantas!

Jika anda berminat untuk menempah vitamin dari saya, Pengedar Shaklee Bandar Baru Salak Tinggi, anda boleh Whatsapp saya 0146342040 untuk maklumat lanjut.


Syira 0146342040
Syira 0146342040
Syira 0146342040
Syira 0146342040

bysyiraishak.blogspot.com


You Might Also Like

0 Pengomen

Assalammualaikum / Hai...

Sila tinggalkan jejak anda kat sini..Nanti saya boleh blogwalking!:)

Terima Kasih.

FOLLOW US

:: GENG GOOGLE ::