TESTIMONI ESP SHAKLEE UNTUK KULIT CANTIK

9:00 PM




Promo Oktober dengan ESP atau Energizing Soy Protein!

Mula-mula je dapat tahu memang tak sangka ESP akan dijadikan promo lagi sekali. Well, bestseller product kan memang ramai yang nak grab!


ESP best gila!


So, sempena promo bulan ni, sya nak share testimoni customer yang pernah menggunakan ESP.

Dan sya pun salah sorang pengguna ESP..Selepas Vitalea, sya consume ESP. TUjuan utama, nak pudarkan parut, nak tenaga dan nak kenyang untuk diet sebernarnya. Bukan setakat itu sahaja, ESP ni mempunyai pelbagai khasiat lain..Owhh, ESP juga bagus untuk sesiapa yang ada masalah gastrik atau pedih ulu hati.


kelebihan ESP manfaat ESP


KENAPA ESP BAGUS UNTUK KULIT CANTIK


  • ESP Shaklee dihasilkan melalui kacang soya non-GMO dimana ia diproses pada suhu yang rendah. 1 canister ESP dihasilkan daripada 30kg kacang soya dan ia mengandungi isoflavones.
  • Isoflavones ni mampu untuk MEMPERBAIKI PENUAAN KULIT termasuklah MEMPERLAHANKAN GARIS-GARIS HALUS dan KEDUTAN.
  • ESP Shaklee membekalkan protein yang diperlukan untuk KEANJALAN KULIT
  • Protein yang mencukupi mempercepatkan PENGGANTIAN SEL-SEL KULIT LAMA DENGAN SEL KULIT BARU  sekaligus menjadikan kita nampak LEBIH MUDA dan DAPAT MENGURANGKAN KEDUTAN. Ia juga dianggap sebagai agen anti-penuaan di mana dapat melawan radikal bebas yang mampu merosakkan kulit wajah.
  • Penggantian sel-sel baru ini juga akan memudahkan proses MEMUDARKAN PARUT pada muka dan tubuh badan.
  • Selain itu, keperluan protein yang mencukupi dapat MEMPERCEPATKAN PENYEMBUHAN LUKA kerana protein dalam ESP Shaklee mengandungi 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh badan.
  • Asid amino ini juga penting untuk mebina otot, kuku, rambut, darah, organ dan lain lain fungsi badan selain dari kulit.
  • Jadi, pengambilan protein yang konsisten dan mencukupi sangat penting untuk wajah lebih anjal dan awet muda serta dapat memperlahankan proses penuaan.
Kajian dalam Journal of Nutritional Science and Vitaminology (Februari 2007) menyatakan bahawa dengan pengambilan 40 mg soya dalam tempoh 12 minggu dapat memperbaiki tekstur kulit menjadi lebih baik terutamanya 30an-40an. credit


TESTIMONI - KESAN PARUT PUDAR


testimoni esp kulit tanpa parut jerawat


TESTIMONI - KULIT LEBIH LEMBAP, PARUT JERAWAT MAKIN KURANG, BINTIK HITAM BERKURANGAN


testimoni esp kulit lembap parut jerawat hilang jeragat hilang


TESTIMONI - KULIT GEBU, PARUT MAKIN PUDAR, JERAWAT BEKURANGAN


credit to owner


Buat bakal pencinta ESP, korang boleh ambil ESP ni dengan mix ESP bersama air kesukaan seperti horlicks, milo dan sebagainya mengikut citarasa masing-masing. Ikutla Resipi ESP yang boleh diterima tekak. Kena pandai mix and match gituu :)


Whatsapp 014-6342040



You Might Also Like

0 Pengomen

Assalammualaikum / Hai...

Sila tinggalkan jejak anda kat sini..Nanti saya boleh blogwalking!:)

Terima Kasih.

FOLLOW US

:: GENG GOOGLE ::