KELEBIHAN DAN KOMBINASI ESP SHAKLEE YANG RAMAI ORANG SUKA

8:30 PM


Kali ni sha nak share tentang ESP atau Energizing Soy Protein yang merupakan salah satu produk bestseller dalam product lists Shaklee.


Soya dr ESP ni bukanlah calang calang soya sebab ianya mengandungi non-GMO ( Genetically Modified Organism)  dimana ia diproses pada kadar suhu yang rendah dan semulajadi iaitu tidak mengubah kandungan genetik organismanya. Biasanya soya biasa dah diubah suai secara genetik untuk lebih tahan semasa ditanam. Kesannya, soya tak mudah diserang perosak, tahan lebih lama dan tahan dengan keadaan cuaca yang buruk.

Bayangkan soya kotak yang berlambak kat pasaran skang. Semestinya soya tu dah dicampur dengan pengawet,perasa dan pewarna berbanding dengan ESP ni. ESP ni dihasilkan dari kajian dan kawalan yang ketat so sebab tu hasil soyanya lebih bermutu tinggi.

Kalo nak tau, satu hidangan  ESP ni bersamaan dengan 2x ganda daging,4x ganda telur,12x ganda susu, rendah lemak, tiada kolestrol, tiada asid urik dan mudah diserap oleh tubuh manusia.

Nota ringkas ESP:

• Merupakan minuman berkhasiat, sumber lengkap protein
• beri tenaga berpanjangan dan membaikpulih sel sel dan tisu tisu yang rosak.
• mengandungi 14 gram protein soya bukan GMO berkualiti tinggi.
• diproses dengan air bagi mengekalkan sumber semulajadi isoflavones.
• tidak mengandungi kolestrol dan laktosa.
• mengandungi semua asid amino yang diperlukan oleh tubuh bagi mengekalkan tisu tisu yang sihat termasuk 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh badan.
• merupakan sumber kalsium dan zat besi yang baik.
• tidak mengandungi perisa tiruan, pemanis, pewarna dan bahan pengawet


http://bysyiraishak.blogspot.com/

Bukan setakat ESP je bagi manfaat tapi bila Bergabung dengan produk Shaklee yang lain, hasilnya lebih kebaboommm.. yang penting korang konsisten dan tak mudah putus asa untuk mencuba.


http://bysyiraishak.blogspot.com/

Nak cuba ESP?

Sumber : WahMillionaiire ( former known as LCB)



You Might Also Like

0 Pengomen

Assalammualaikum / Hai...

Sila tinggalkan jejak anda kat sini..Nanti saya boleh blogwalking!:)

Terima Kasih.

Not A StoryTeller

Not A StoryTeller

FOLLOW US

:: GENG GOOGLE ::