ANAK SIHAT & PINTAR DENGAN MINYAK IKAN OMEGA 3

9:00 PM


Otak kanak-kanak atau si kecil memerlukan nutrien yang mencukupi agar dapat berfungsi secara optimum. Pada peringkat awal usia, otak mereka berkembang dengan  pesat. Jadi, pada usia lima tahun, perkembangan otak mereka sudah mencapai 90 peratus dan kadar tersebut sangat berkait rapat dengan pemakanannya.

Pemakanan yang berkhasiat dan baik penting untuk pertumbuhan tubuh yang sihat dan sempurna. Ini bukan setakat nak meningkatkan kekuatan fizikal dan cergas tetapi juga kecergasan otak. Jika pengambilan makanan berkhasiat diabaikan, ia boleh menjejaskan pertumbuhan badan  dan kesihatannya. Dan juga untuk perkembangan memori dan meningkatkan tahap kefokusan terhadap sesuatu perkara.

Oleh itu, mengawal pemakanan terhadap kanak-kanak mahupun si kecil perlu untuk mengelak daripada menghadapi masalah kesihatan seperti tumbesaran yang terbantut, letih, malnutrisi, perkembangan kognitif dan emosi atau akademik yang terjejas.


Jikalau mereka jenis yang cerewet atau picky eater dalam memilih makanan berkhasiat atau kurang selera makan, sebagai gantinya cubalah SET KANAK-KANAK SHAKLEE








Nak anak sihat & pintar dengan Shaklee?

MELASHAKES SHAKLEE sangat berkhasiat untuk dijadikan sarapan segera bukan sahaja kepada kanak-kanak tetapi juga kepada orang dewasa. Satu keluarga boleh manfaatkan Melashakes ni untuk kesihatan yang optimum. 

LagipunBANYAK KELEBIHAN & KEBAIKAN MEALSHAKES ni . Mealshakes ni dianggap nutrien asas untuk tumbesaran kanak-kanak, mampu memberikan tenaga secara konsisten, menyokong sistem imunisasi badan dari sebarang demam dan selesema dan juga untuk mengekalkan kesihatan secara kesuluruhannya.


OMEGA GUARD SHAKLEE untuk kesihatan otak . 



  • Penting untuk perkembangan dan fungsi otak
  • Meningkatkan sistem imunisasi
  • Menapis segala virus dan bakteria dalam badan
  • Kanak- kanak yg mengambil Omega 3 dari kecil akan mengurangkan jangkitan pernafasan
  • Minyak Omega 3 dalam Omega Guard Shaklee diesktrak dari ikan laut dalam
  • Tidak dihasilkan dari minyak hati ikan yang mengandungi toksik.
  • Omega 3 dalam Omega Guard Shaklee mengandungi 3 kali lebih tumpat dari ketumpatan minyak hati ikan.
  • Sangat berbeza daripada produk omega 3 di pasaran kerana Omega Guard Shaklee satu-satunya minyak ikan omega 3 paling tulen, lengkap dengan 7 jenis asid lemak omega 3 semulajadi termasuk EPA dan DHA
  • 1 kapsul Omega Guard Shaklee membekalkan 905mg asid lemak omega 3, EPA dan DHA.
  • Omega Guard Shaklee dihasilkan daripada kaedah ULTRATULEN bergred farmaseutikal berteknologi terkini.
  • Kaedah utlratulen adalah proses penyulingan proprietari 3 molekul untuk mengekstrak omega 3 yang tulen dan menyingkirkan bahan berbahaya seperti plumbum, merkuri, arsenik, kadmium, dioksin, dan PCB.

Whatsapp : 014-6342040

You Might Also Like

0 Pengomen

Assalammualaikum / Hai...

Sila tinggalkan jejak anda kat sini..Nanti saya boleh blogwalking!:)

Terima Kasih.

FOLLOW US

:: GENG GOOGLE ::