APA YANG SAYA DAPAT APABILA JOIN BISNES KESIHATAN NI?

7:09 PM

Hari nak share dengan korang pengalaman saya dengan bisnes yang saya sayang. Asyik cerita pasal kesihatan dan produk je, kita ubah yang santai sikit hiihi..

Alhamdulillah sejak join berbisnes beberapa tahun lepas, saya dah nampak apa kelebihan menjadi sebahagian dari Shaklee iaitu bisnes pertama yang saya join sepanjang hidup ni..

Sebelum ni, memang saya tak pernah berbisnes. Asyik tengok je kawan kawan berbisnes, tapi diri sendiri tak pernah nak cuba. Tapi, sejak dapat hidayah, tetiba pula join Shaklee. Ini sebab saya rasa Shaklee banyak ubah tahap kesihatan famili saya secara tak langsung.

Apa yang saya dapat sepanjang menjadi sebahagian family Shaklee sangat sangat berharga.




Salah satu yang paling saya suka adalah perkongsian ilmu kesihatan dan bisnes dalam kalangan ahli Shaklee sendiri dan juga program yang dijalankan oleh Shaklee untuk ahli ahlinya.

KAlau nak tahu, setiap program kesihatan yang Shaklee organize, di'handle oleh pakar nutrisi atau pihak yang berpengalaman mengenai isu kesihatan. Free pula tuu..

Contohnya program terbaru pada awal Mei seperti poster kat bawah ni. Korang pun boleh join dan check tahap kesihatan yang terdapat dalam program ni.

Program ni dijalankan di ofis baru Shaklee tau.. korang boleh tengok sendiri ofis baru Shaklee yang mesra pengguna dan cantik ni nanti. sangat selesa untuk dikunjungi seisis keluarga.



Selain program kesihatan seperti di atas, setiap ahli akan menikmati untung runcit dan bonus atas point yang dikumpulkan dalam sebulan. 

Bayangkan tau, dahlah untung runcit setiap produk tu kita bolot, bonus pulak datang bergolek jika kita bersungguh sungguh buat bisnes Shaklee ni. Asalkan cukup syarat, insyallah setiap pertengahan bulan, berkepuk cash dikreditkan ke dalam akaun korang nanti.

Yang pasti, Shaklee tak pernah langsung bayar bonus lambat. never. Tak pernah lagi ada ahli Shaklee merungut disebabkan masalah bonus masuk lambat. Alhamdulillah.

Banyak lagi rasanya benda yang saya dapat sejak kenal Shaklee ni. Pernah terfikir, alangkah ruginya saya kalau tinggalkan bisnes Shaklee macam tu sahaja.

Ilmu bisnes, ilmu kesihatan dan banyak lagi telah saya dapat sejak join Shaklee pada tahun pertama lagi. Mentor-mentor pun sangat membantu dan sabar melayan karenah anak buah.

Apa lagi yang saya nak dalam Shaklee?

Mestilah nak dapatkan empayar yang lebih besar lagi..dan lagi.

Korang nak join bisnes Shaklee kami yang selamat dan berkesan ni? Group kami akan coaching korang secara online tanpa lelah. Asalkan korang rajin usaha, insyallah semuanya akan jadi mudah je nak berjaya.

Whatsapp saya 0146342040 atau lihat info di bawah untk maklumat lanjut.



-----------------------------------------------------------------

These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

 Whatsapp / SMS : 
 Founder of Calla Donita : SSM 00251****-P
  Syira Ishak 014 634 2040 
Projek Calla Donita

bysyiraishak.blogspot.my

You Might Also Like

0 Pengomen

Assalammualaikum / Hai...

Sila tinggalkan jejak anda kat sini..Nanti saya boleh blogwalking!:)

Terima Kasih.

FOLLOW US

:: GENG GOOGLE ::