KAT MANA NAK BELI VIVIX SHAKLEE?

5:00 AM


Hai korang!

Banyak dah kebaikan Vivix ni diuar uarkan. Tapi takpe. Biar saya beritahu lagi mengenai Vivix ni.

Vivix ni sejenis sirap merah ala ala wine tau. Ada 4 kandungan utama dalam Vivix seperti Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol menjadikan Vivix begitu unik.

Selalunya ramai yang mahukan Vivix untuk kurus dengan Vivix, sihat dengan Vivix, cantik dengan Vivix, kurangkan risiko penyakit dengan Vivix, rencatkan sel kanser dengan Vivix dan sebagainya. Banyak dah testimoni dari pengguna Vivix sebelum ni.

Tapi, kat mana nak beli Vivix?

bysyiraishak.blogsot.my 
Jangan risau.

Kat mana nak beli Vivix

Beli sahaja Vivix dari saya, Pengedar Shaklee Hulu Langat, Bandar Baru Salak Tinggi dan Nilai serta kawasan sekitar. Free delivery sahaja untuk kawasan ini beserta dengan konsultasi sebaik dan semaksimum mungkin, insyallah.

Korang boleh whatsapp atau SMS sahaja saya, 014 634 2040 untuk respon pastas tau. Kalau tak berapa pantas, mungkin saya sibuk dengan kerja hakiki saya sebagai seorang pegawai di Institut Pengajian Tinggi Swasta hehe.. Saya akan balas satu persatu bila saya ada waktu free di ofis.

Bagaimana pula nak dapatkan Vivix jika korang di luar kawasan?

Itupun jangan risau. Pihak HQ Shaklee akan tolong poskan Vivix korang dan dibalut dengan kotak serta plastik supaya Vivix tu sampai dengan selamat di pintu rumah korang. Insyallah. 

Pembungkusan dari Shaklee memang cermat dan teliti tau, jadi tak perlu risau botol Vivix tu rosak atau pecah semasa di pos. Pos dari Shaklee pun free juga tau. Sah sah terjamin Vivix korang jika pihak Shaklee yang bungkus dan hantar melalui kurier yang diupah.

 Malas nak whatsapp saya?

Korang juga boleh beli di web Shaklee tau. klik klik sahaja link di bawah ni ! lebih mudah dan pantas nak membeli..



 NAK TENGOK TESTIMONI PENGGUNA VIVIX?

  • Penyakit SLE semakin pulih selepas mengambil Vivix beberapa botol. Dah tak perlu untuk mengambil 8 biji ubat dalam sehari.

bysyiraishak.blogspot.my
  •  Darah tinggi emak naik hingga paras 200. Bila ambil Vivix, emak lebih bertenaga daripada terbaring di katil, tiada selera makan dan susah untuk bergerak semasa darah tinggi naik kerana hampir untuk jadi strok.

bysyiraishak.blogspot.my

  •  Ayah menghidap kencing manis selama hampir 20 tahun dna bacaan gula beliau tak pernah kurang dari 13. Disebabkan itu juga, organ dalaman ayah dah hampir stage 4 hingga perlukan dialisis. Bila dah minum Vivix, bacaan gula ayah dah normal macam tiada diabetes dah.

bysyiraishak.blogspot.my

Berminat nak dapatkan Vivix untuk pelbagai masalah kesihatan atau kecantikan?

Jom dapatkan sekarang sebelum penyakit ibu bapa dan insan tersayang menjadi semakin kronik.



----------------------------------------------------------------------------------

These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Whatsapp / SMS :
 Founder of Calla Donita : SSM 00251**** 

bysyiraishak.blogspot.my

You Might Also Like

0 Pengomen

Assalammualaikum / Hai...

Sila tinggalkan jejak anda kat sini..Nanti saya boleh blogwalking!:)

Terima Kasih.

FOLLOW US

:: GENG GOOGLE ::