3 CARA MUDAH DAN SEMPOI UNTUK BELI VIVIX DENGAN CEPAT DARI PENGEDAR SAH SHAKLEE

8:30 PM


Pernah la banyak kali bakal customer yang beria-ia berminat nak beli Vivix tapi akhirnya tersadai layu bila dengar harga Vivix.

Kalau anda bandingkan harga Vivix dengan khasiat dan kandungan Vivix, memang takkan percaya tauu.. Berbaloi dengan harga berbanding anda mendapatkan rawatan tak henti henti. At least dengan membeli Vivix antara jalan alternatif supaya penyakit atau masalah tertentu itu dapat diatasi atau dikurangkan.

Pengguna tegar Vivix semestinya dah tahu keberkesanan Vivix untuk kesihatan secara keseluruhan. Bayangkan, ramai yang mendapat kesan positif seperti bacaan gula menurun jadi normal, masalah gout dah berkurangan, vertigo makin hilang dan sebagainya apabila membeli Vivix.


bysyiraishak.blogspot.my

Yang belum  pernah guna Vivix dan bakal nak guna Vivix, mesti tertanya-tanya apa Vivix ni dan kelebihan Vivix kan?

Vivix atau sirap merah pekat ni adalah  campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol menjadikan Vivix begitu unik. Polifenol pula adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.

Antara kelebihan Vivix adalah ;

  • Menggalak penuaan yg sihat seperti awet muda dan anti-penuaan
  • Membantu mengelakan kanser diaman Vivix membantu merencat sel kanser dari menjadi semakin serius dan merebak ke organ lain
  • Mengurangkan risiko penyakit jantung
  • Mengurangkan kompilasi diabetes / kencing manis
  • Meningkatkan kesihatan arthritis dan menyokong kesihatan sendi (melindungi saraf)
  • Mengurangkan insiden bagi penyakit nyanyuk
  • Membantu dalam proses penurunan berat badan
  • Menyokong kesihatan mata agar lebih sihat
  • Meningkatkan kesihatan imum badan
  • Menggalakan kesihatan keseluruhan



Berminat nak cuba beli Vivix untuk masalah anda atau insan tersayang? Jom saya tunjukkan caran nak beli Vivix.

  • Anda boleh terus Whatsapp 014 634 2040 untuk respon pantas bagi mendapatkan maklumat mengenai Vivix dan terus order. Konsultasi eksklusif akan diberikan jika anda terus membeli dari pihak saya. Penghantaran adalah percuma jika anda berada dalam kawasan delivery yang telah ditetapkan.
  • Anda juga boleh membeli secara online menggunakan kad debit atau kad kredit. Klik SAYA NAK BELI VIVIX untuk meneruskan pembelian. Web yang dipaparkan adalah selamat kerana dikendalikan oleh pihak Shaklee Malaysia tanpa melibatkan pihak ketiga.Segala maklumat peribadi anda tidak akan terdedah tanpa kebenaran.

  • Beli sendiri di kaunter Shaklee samada di branch atau HQ Shaklee berdekatan anda dengan menggunakan ID 1092882 untuk meneruskan pembelian Vivix. Jika anda menggunakan kaedah ini, pastikan anda mendapat guide yang betul dari saya supaya urusan pembelian Vivix lebih lancar. Kaedah ni sangat tak digalakkan jika anda malas untuk pergi sendiri membeli Vivix di branch atau HQ Shaklee. Urusan secara online lebih mudah tauu, jimat masa dan tenaga :)



INFO INFOOOO!

* Dengan pembelian sebotol Vivix, anda layak mendapat pos percuma ke seluruh Malaysia.
* Dengan pembelian 2 botol Vivix, anda layak mendapat POS PERCUMA, KEAHLIAN PERCUMA BERNILAI RM 79 dan terus mendapat HARGA AHLI yang jauh lebih jimat dan pulangan bonus pada bulan seterusnya.



Ingin tahu lebih lanjut, boleh terus whatsapp saya 0146342040 (panggilan telefon tidak dilayan semasa office hour, hehe)

 -----------------------------------------------------------------------------

These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 


Whatsapp / SMS : 
Founder of Calla Donita : SSM 00251**** 
bysyiraishak.blogspot.my

You Might Also Like

0 Pengomen

Assalammualaikum / Hai...

Sila tinggalkan jejak anda kat sini..Nanti saya boleh blogwalking!:)

Terima Kasih.

FOLLOW US

:: GENG GOOGLE ::