BUAT BISNES ONLINE TANPA MODAL BESAR UNTUK SIDE INCOME YANG LEBIH MENGUNTUNGKAN

7:36 PM


Sekarang ni ramai yang berlumba lumba nak buat bisnes online untuk mendapatkan pendapatan sampingan. Dengan keadaan ekonomi yang kurang menentu, pendapatan sampingan sangat sangat penting untuk menaikkan taraf ekonomi diri sendiri mahupun keluarga.

bysyiraishak.blogspot.com


Pilih je nak buat bisnes apa. Ada yang perlukan modal besar dan ada juga online bisnes yang perlukan modal kecil je. 

Bisnes paling senang adalah bisnes menerusi online je. Katakanlah, anda seorang student atau surirumah yang nak sangat buat side income, bisnes online sangat sesuai untuk anda yang sibuk dengan kuliah dan hal rumahtangga. Begitu juga dengan pekerja sepenuh masa yang nak buat side income, bisnes online puns esuai dengan anda.

Apa untungnya buat bisnes online?

  • Jimat masa
  • Jimat tenaga
  • Boleh buat bisnes di mana mana sahaja tanpa mengira masa
  • Tiada kerugian secara total
  • Tak perlukan modal yang besar untuk buat marketing especially nak promote pada sesiapa
  • Bisnes berjalan secara santai tanpa rasa stress
  • Pelbagai medium boleh digunakan menerusi blog, facebook, Instagram mahupun Whatsapp. 
  • Hanya perlua ada data internet dan smartphone atau laptop sahaja

 Sewaktu ketika dulu, saya pun ada berangan angan nak buat side income yang tak perlukan modal besar ni. Yang penting, setiap bisnes online yang saya bakal buat takkan buat saya rugi dan tak perlukan modal untuk beli produk setiap bulan.



Alhamdulillah, saya jumpa secara tak sengaja satu bisnes ni sejak beberapa tahun lepas.  Saya hanya perlu bayar yuran keahlian tak sampai RM 80 untuk mendapatkan harga produk dengan lebih murah, Di samping tu, saya promote pada keluarga dan rakan rakan melalui Facebook sahaja. 

Yang penting, saya tak perlu mengeluarkan duit sendiri untuk beli stok bulanan. Tiada paksaan. Semuanya boleh order melalui online je. Ada customer, terus order dari HQ. 

Syoknya bisnes online ni bila ia tak mengganggu kerja hakiki kita dan urusan kita seharian.

Anda tercari cari bisnes online seperti di atas, klik gambar di bawah :

https://goo.gl/Et91bl

























Whatsapp / SMS : 

Founder of Calla Donita : SSM 00251**** 
Syira Ishak 
 014 634 2040 
Projek Calla Donita

You Might Also Like

0 Pengomen

Assalammualaikum / Hai...

Sila tinggalkan jejak anda kat sini..Nanti saya boleh blogwalking!:)

Terima Kasih.

FOLLOW US

:: GENG GOOGLE ::