PENGEDAR SHAKLEE HULU LANGAT KINI BERHAMPIRAN ANDA!

8:57 AM

Assalam!

 Anda pengguna setia vitamin Shaklee di kawasan Hulu Langat?

Berita baik ni nak bagitahu!

bysyiraishak.blogspot.com


Anda boleh mendapatkan vitamin mahupun apa sahaja produk Shaklee dari saya yang merupakan Pengedar Shaklee di Hulu Langat! 

Terutamanya jika anda kurang gemar barang yang di POS oleh abang posmen. Ada ketikanya bila anda tiada di rumah, mesti susah kena pick up barang di Pejabat Pos kan?

Jangan risau tau... saya sudi membuat penghantaran hingga ke pintu rumah anda atau dimana mana kawasan yang anda selesa untuk Cash On Delivery (COD) dan juga Delivery secara percuma **.


Selain itu, selalunya ada juga saya COD dan delivery vitamin di kawasan sekitar Bandar Baru Salak Tinggi, Sepang mahupun sekitar USIM, Nilai.

Anda hanya perlu Whatsapp saya, Pengedar Shaklee Hulu Langat  0146342040 untuk mengetahui lebih lanjut mengenai kawasan COD dan delivery vitamin Shaklee ini. 

Boleh kawtimmm gituuu~~ Insyallah:)

Selain perkhidmatan COD, ada masa tertentu saya hanya menyediakan khidmat Self-Pickup di area Bandar Baru Nilai seperti di Kompleks Sukan KLIA, Nilai serta INTI University area Nilai.

Manakala di kawasan Cheras, Self-Pickup available di Giant Cheras dan AEON Big di Bandar Tun Hussein Onn. Tapi, jangan risau still boleh negotiate kawasan Self-Pickup bergantung pada jadual kelapangan saya dan anda :)

Nak harga yang best, free gift dan konsultasi eksklusif serta terbaik?



Cepat cepat dapatkan produk Shaklee dari saya, Pengedar Sah Shaklee Hulu Langat anda! Saya akan pastikan setiap pelanggan kesayangan saya mendapat manfaat dan kebaikan Shaklee secara total. Insyallah~~

Berminat?

Boleh Whatsapp dengan saya, Syira Ishak 0146342040 . Nak SMS atau Telegram pun boleh je. Apetah lagi nak chatting bersama saya melalui FB Messenger iaitu 》》》》 www.facebook.com/syiramasyiramaro


====================================================================
** COD : Boleh negotiate jika berhampiran dengan kawasan sekitar BBST, Hulu Langat, BB Nilai, atau Cheras
** Self- pickup : Boleh negotiate. Merangkumi kawasan sekitar self pickup seperti di Kota Warisan, Giant Cheras, AEON Big Bandar Tun Hussein Onn, sekitar Taman Kota Cheras, Kompleks Sukan KLIA, Nilai dan INTI University. :)


bysyiraishak.blogspot.com




You Might Also Like

0 Pengomen

FOLLOW US

:: GENG GOOGLE ::