TINGKATKAN IMUN DENGAN UBAT TAHAN SAKIT TANPA KESAN SAMPINGAN

7:57 PM

Tak semua orang suka pergi ke klinik bila demam dan selesema kan?

At least bila ada ubat atau apa sahaja rawatan tercepat, itulah yang kita pilih. Macam macam cara boleh dipilih samada anda selesa dengan ubat, rawatan tradisional atau supplement.

Tapi elakkanlah dari ambil ubat tahan sakit secara berlebihan. Bukannya elok pun ubat tahan sakit ni. Kemungkinan anda akan mengalami ketidakselesaan perut hinggalah sampai satu tahap mengalami pendarahan dalam perut.


bysyiraishak.blogspot.com


Jadi, Nutriferon ni salah satu alternatif untuk sesiapa yang nak cepat kebah dari demam, atau apa sahaja sakit yang biasa. At least kurang la sikit kesakitan tu sebelum jumpa doktor kan... kiranya Nutriferon ni ubat tahan sakit yang selamat diambil tanpa bahan kimia.

Apa itu Nutriferon?
Nutriferon adalah produk eksklusif dari Shaklee yang sudah dipatenkan. Jadi, ia tak dijual di farmasi atau di kedai biasa tauu..Paling unik, ia merupakan campuran ekstrak tumbuhan semulajadi dari biji labu, bunga safflower, benih plantago dan kuntuman bunga Japanese Honeysuckle yang ada kebolehan dalam pengeluaran semulajadi interferon tubuh kita.
bysyiraishak.blogspot.com

Nutriferon ni dah terbukti secara klinikal dapat menyokong dan merangsang proses gerak balas imun semulajadi badan. Apetah lagi ia juga dapat meningkatkan pengeluaran interferon semulajadi tubuh kita yang akan mengaktifkan sistem imunisasi badan.Jadi, tak perlu ragu-ragu nak menggunakan Nutriferon ni untuk tingkatkan sistem imun anda! ;)
Sejarah Interferon?

Ahli Immunology terkenal dunia iaitu Dr.Yasuhiko Kojima dari Universiti Tokyo adalah individu yang berjaya membangunkan dan mencipta Nutriferon ni pada 1954.

Beliau telah menjalankan penyelidikan selama 40 tahun dan menguji beribu ribu jenis sebatian dan beratus jenis herba untuk mencipta Nutriferon , akhirnya telah menetapkan hanya ekstrak dari 4 tumbuhan digunakan untuk mengalakkan pembentukan interferon secara semulajadi dalam badan.

Siapa yang perlukan Nutriferon?

Sesiapa sahaja yang ada masalah imunisasi rendah seperti demam, selesema, bersin, batuk, asma, alergik, ekzema san sebagainya.

Kenapa perlu ambil Nutriferon?
  • Terbukti daripada 4 kajian klinikal pada manusia : Campuran fitonutrien yang berkesan dan selamat ini memberi sokongan imun tepat pada peringkat sel. Kajian menunjukkan khasiat kesihatan yang luar biasa dan perlindungan imun yang diperolehi daripada campuran khas empat ekstrak tumbuhan di dalam NutriFeron.
  • Meningkatkan paras interferon secara semulajadi* : Para saintis dan komuniti perubatan telah mengenalpasti interferon sebagai sesuatu yang amat penting bagi fungsi imun yang sihat. NutriFeron merupakan satu-satunya pemakanan tambahan di U.S. yang dicipta oleh penemu interferon yang boleh menambahkan penghasilan interferon di dalam badan secara semulajadi.*
 
 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------


www.bysyiraishak.blogspot.com

You Might Also Like

2 Pengomen

Not A StoryTeller

Not A StoryTeller

FOLLOW US

:: GENG GOOGLE ::