PENCUCI AJAIB, TAK GUNA MEMANG BOLEH ANGAU HINGGA KERJA RUMAH TERBENGKALAI

10:00 AM

Entry tertunda nampaknya kali ni...

Selalu saya lupa untuk guna pencuci ajaib ni setiap kali ada masalah di dapur. Apa sahaja kotoran yang melekat di dinding putih atau lantai, senang je nak dibersihkan tanpa perlu disental kuat. Itu paling best bila gunakan pencuci ajaib ni dan tak sah kalau tak guna pencuci ajaib untuk kegunaan rumah saya. Kalau tak, memang terbengkalai la kerja rumah.


Macam emak saya pula , dia sukakan pencuci ajaib ni sebab pencuci ni tidak menyebabkan alahan kulit pada mereka yang mempunyai kulit sensitif. Maksudnya, kulit tak mudah menipis apetah lagi merengsakan. Jadi, pencuci ajaib ni sesuai untuk semua jenis kulit tau.




Jadi, apa yang bagusnya PENCUCI AJAIB ni hingga mampu membuatkan wanita seperti saya angau dan jika tak guna mampu menyebabkan kerja rumah terbengkalai?

Basically ianya adalah pencuci serbaguna ..Pencuci ni  tidak bertoksik, tanpa gas beracun, tanpa bahan kimia berbahaya, tanpa bahan pewangi , pH seimbang , tanpa klorin, berkesan meningalkan kotoran berminyak, kepekatan berganda. Itu yang bestnya pencuci ni!





::: Tidak bertosik malah membersih secara semulajadi

Basic H²™ Organic Super Cleaning Concentrate yang dua kali ganda lebih pekat ini memberi kuasa pembersihan yang lebih selamat dan berkesan sesuai digunakan bagi menangani 1000 macam jenis kotoran rumah yang boleh digunakan pada bila-bila masa. 

Sebagai contohnya, bagi membersihkan kesan susu tertumpah di baju, bangkai serangga yang terlekat pada tingkap dan sos yang tertumpah di lantai. Itu hanya tiga daripadanya, masih terdapat 997 cara penggunaan yang lain.

::: Sesuai untuk membersihkan seribu macam jenis kotoran di rumah
  • Kepekatan berganda di mana 16 auns boleh dicairkan dengan 48 gelen air mampu memberi kuasa pembersihan yang hebat dan berkesan
  • Pencuci serbaguna yang berkesan untuk menanggalkan kotoran dan minyak pada sebarang permukaan yang boleh dicuci tidak kira di dalam atau di luar rumah
  • Dapat menanggalkan kotoran berminyak yang paling degil tanpa meninggalkan sebarang kesan minyak
  • Dua kali ganda lebih pekat daripada rumusan asal Basic H² dan hanya separuh diperlukan untuk muatan yang sama
  • Tidak perlu dibilas dan tidak meninggalkan kesan kotoran atau palitan

::: Sesuai untuk sebarang permukaan yang boleh dicuci sama ada di dalam atau di luar rumah:

  • Dinding
  • Permukaan dapur, jubin dan lantai
  • Peralatan
  • Periuk, besen, pinggan dan mangkuk
  • Tingkap dan cermin
  • Perkakas
  • Benda-benda diperbuat daripada kayu
  • Perabot (Sila pastikan korang tidak menggunakannya bagi membersihkan akuarium atau bekas cecair pencuci cermin)
Kenapa pencuci ni berbeza dengan pencuci biasa yang lain?

:::: Selamat
  • Tidak bertoksik
  • Tanpa gas beracun
  • Tanpa bahan kimia berbahaya
  • Tanpa bahan pewangi
  • Lembut pada tangan
  • pH seimbang
  • Tanpa klorin
::: Berkesan
  • Berkesan untuk menanggalkan kotoran berminyak
  • Kepekatan berganda – 16 auns boleh dicairkan dengan 48 gelen air
  • Dua kali ganda lebih pekat daripada rumusan asal Basic H di mana hanya separuh diperlukan untuk muatan yang sama
::: Mesra Alam
  • Ramuan semulajadi yang diekstrak daripada jagung dan kelapa
  • Biorosot
  • Tanpa fosfat
  • Bungkusan yang boleh kitar semula
  • Tanpa bahan pewarna
  • Selamat untuk sistem septik dan pembentungan
Nampak kan bezanya? Ada lagi satu fakta yang harus korang tahu mengenai pencuci di pasaran sekarang.

Kebanyakkan bahan pencuci serbaguna mengandungi toksin yang boleh meresap ke dalam badan melalui kulit atau pernafasan. Bahan pelarut sintetik boleh mengganggu keseimbangan hormon. Bahan pelarut organik seperti butyl cellosolve merupakan sejenis neurotoksin dan bahan yang merengsakan hidung. Morfolin merupakan bahan toksik yang boleh meroksakkan hati dan ginjal. Ammonia yang terkandung dalam bahan pencuci kaca merupakan sejenis bahan racun yang mampu merengsakan kulit , mata dan sistem pernafasan.
Tetapi, Pekatan Pencuci Super Organik BASIC H tidak mengandungi bahan-bahan di atas mahupun bahan-bahan berbahaya yang lain.
credit to owner
Nak tahu apa kandungan BASIC H? Just berasaskan ekstrak kelapa dan jagung je! Semulajadi kan? sebab tu ianya selamat digunakan oleh sesiapa sahaja mahupun apa jua kegunaan isi rumah. 1001 kegunaan. Banyak tu..Kiranya, tak sah kalau tak guna pencuci ajaib ni jika buat kerja rumah. Kalau tak, maunya terbengkalai kerja!


www.bysyiraishak.blogspot.com


You Might Also Like

0 Pengomen

Not A StoryTeller

Not A StoryTeller

FOLLOW US

:: GENG GOOGLE ::