CARA JANA PENDAPATAN DARI RUMAH DAN MUDAH UNTUK SESIAPA SAHAJA

8:30 AM

Cara Mudah Menjana Income Buat Pelajar, Surirumah Mahupun Pekerja yang Mahu Pendapatan Lebih!





Sya rasa ramai yang sangat sangat terkesan dengan apa yang berlaku pada ekonomi negara kita sekarang..Insyallah ekonomi negara di landasan yang betul, tapi kita bagaimana pula dengan kita kan?

Dengan harga barang yang mulai naik akibat GST ditambah pula ada makanan mahupun barang yang mulai naik harga walaupun tiada GST, ia tetap membuatkan kita mengeluh.Walaupun hanya beberapa sen dan ringgit, ia tetap memberi kesan pada isi rumah yang berpendapatan sederhana!




Bila kos sara hidup kian meningkat, apa lagi yang tinggal??Anak anak yang masih berrsekolah dan ada yang sedang belajar di Universiti masih memerlukan duit untuk ditampung oleh ibu bapa. Minyak kereta, tol,barang dapur, api dan elektrik dan sebagainya ditambah pula dengan hutang semasa di Universiti 10 tahun lepas, hutang kereta dan rumah, cukup ke lagi duit yang masih tinggal???

Isu duit memang sangat menyesakkan kepala. Mungkinkah perlunya menjana pendapatan sampingan untuk keluarga mahupun diri sendiri?Ataupun adik-adik yang sedang belajar di universiti taknak menyusahkan mak ayah dan nak berdikari?

TARIKAN MAGNET BERSAMA SHAKLEE




Sya mula tertarik dengan SHaklee dah lama dah. Start dari tengok ayah saudara dan kenalan di tempat kerja yang mengambil supplement untuk kesihatan, masa itulah tertanya tanya mana mereka dapat info mengenai Shaklee..

Sya lebih alert apabila terlihat notification di FB mengenai SHaklee yang dipos oleh kenalan di Universiti dahulu. Dari situlah antara permulaan Sya mengambil Vitalea. Vitalea sangat membantu Sya untuk lebih bertenaga dan mengurangkan rasa sakit sakit serta penat semasa bersukan. Itu memang ketara sangat keberkesanannya! Selepas itu, Sya terus jadi ahli untuk lebih berkenalan dengan produk SHaklee yang lain hinggalah terjebak menggunakan Lecithin, Herblax hinggalah Enfuselle!

Bila kita dah guna produk tu, barulah kita tahu kualiti dan keberkesanannya pada tahap kesihatan kita! 1St love tauuu...

APA KELEBIHAN DAN SERONOKNYA DENGAN JOIN BISNES SHAKLEE?



Bila dah jadi ahli, banyak yang seronoknya..Plus banyak kelebihan yang korang akan dapat bila bersama-sama dengan Shaklee..

  • Dapat beli produk SHaklee dengan harga yang lebih rendah untuk kegunaan sendiri mahupun untuk berniaga
  • Point yang terkumpul melalui pembelian produk akan melayakkan kita untuk mendapat bonus dalam bentuk cash
  • Coaching secara 100% PERCUMA  dan 100% online jika anda sangat sangat berminat untuk berbisnes
  • DApat masuk dalam support group yang aktif secara online
  • Support group yang sedia membantu dan saling berkongsi maklumat mengenai isu kesihatan, produk dan sebagainya
  • TAk perlukan MODAL untuk membeli stok produk. Jimat duit. Cuma perlu membayar yuran keahlian sebanyak RM 80 seumur hidup .
  • Boleh membuat online purchase secara dalam talian dan Shaklee akan terus poskan produk kepada pelanggan
  • Masa yang lebih fleksibel hingga tidak mengganggu tugas hakiki
  • Tak perlu menghadiri training atau seminar. Hanya jika betul betul berminat sahaja digalakkan join untuk memperbanyakkan ilmu.
  • Kelas secara online juga ada untuk memantapkan ilmu mengenai produk dan marketing. Nak atau tak mahu join juga bergantung pada anda.
  • Upline yang sangat happening dan kerap membantu jika perlukan pertolongan mengenai produk mahupun asas berbisnes
  • Hanya perlukan LAPTOP atau HANDPHONE untuk berbisnes.
  • DAn yang syoknya, jika anda sangat sangat berusaha untuk memajukan diri, Shaklee akan menawarkan 3C apabila anda mencukupkan point yang terkumpul pada setiap bulan. Apa itu 3C? CASH, CAR, dan CONVENTION!!!



Tertarik dengan keseronokan menjadi ahli seperti kami?

Berminat untuk menambah pendapatan sampingan? Dah tak nak kering poket di pertengahan bulan?

Sekiranya anda berminat untuk berbisnes dan mencari pendapatan sampingan bersama Shaklee, mulakan langkah dengan mengisi borang di bawah ni! Jadi, saya dapat hubungi anda untuk langkah yang seterusnya...

Cepat cepat klik jika anda berminat....



You Might Also Like

0 Pengomen

FOLLOW US

:: GENG GOOGLE ::