TESTIMONI KULIT CANTIK DAN CERAH HINGGAKAN SUAMI TERPUKAU..APA RAHSIANYA?

8:30 AM

Kulit wajah cerah dan cantik berseri memang menjadi idaman semua wanita. Tak semua wanita bertuah dalam mendapatkan kulit yang sihat dan cantik.

Walaupun cantik tu suatu perkara yang subjektif, dan berbeza mengikut pandangan individu, tak salah untuk kita berusaha untuk mendapatkan kulit wajah yang lebih baik dari sebelumnya.


Yang pasti, bila sentuh bab kulit wajah je, mesti kita nak muka kita lebih berseri ( ambil wudhuk lagi bagus). Nak segarkan wajah, nak kurangkan minyak di muka, nak kecilkan pori akibat bekas jerawat, nak kurangkan parut yang menjengkelkan,nak gebu dan cerah.

Tak perlu nak suntik-suntik atau buat plastic surgery ( eww menyeramkan bila tengok efeknya di kemudian hari, atau mungkin lagi 20 tahun). Yang pasti, produk kecantikan yang kita pilih tu haruslah mendapat kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) dan halal dari JAKIM bagi memastikan kebersihan, keselamatan dan kehalalan produk yang kita pilih especially untuk kulit wajah yang sihat dan berseri. 

Takkan nak pilih produk sebarangan kan? Tak pasal-pasal muka lebih teruk dari sebelumnya. Dari kurang jerawat, tak pasal pasal berguni-guni jerawat tumbuh di muka. Seram. Nak pergi ofis atau nak make-up pun rasa tak konfiden kan. Memang banyak produk kecantikan di pasaran sekarang. Kadang-kadang tak tahu nak pilih yang mana. Ada sesetengah produk menjadikan wanita yang sememangnya cantik berseri sebagai pelaris iklan mereka. Why not ambil je wanita yang mengalami masalah kulit sebagai produk iklan? Mungkin tak cukup komersil kot... :p

Kak Y ni merupakan antara salah satu testimoni kecantikan Shaklee terbaik. Beliau mengalami masalah kulit kusam, berminyak,pori muka yang agak besar dan ada jerawat di kulit wajah.(hehe..betul ke Kak Y?)

Tapi....setelah beliau konsisten dengan beberapa produk Shaklee, beliau akhirnya dapat kulit wajah yang mengagumkan! Ini semua hasil daripada konsistensi beliau dengan VIVIX, VITA C dan Shaklee Collagen Powder! Tabik la kak! :)


bysyiraishak.blogspot.com

Nampak kan perbezaan pada kulit wajah Kak Y ni?  Beliau nampak lebih segar, berseri, lebih cerah dan muda! Sah, boleh buatkan suami terpukau dan terpaku!hehehe

Lebih kurang sebulan je mengamalkan VIVIX, VITA C dan SHAKLEE COLLAGEN POWDER secara konsisten, ini la hasilnya! Sentap iolsss ( sebab iolss ni tak konsisten sangat) hihihiih...Sebab itulah, pentingnya mengambil ketiga-tiga supplement ini secara konsisten dan komited, baru dapat hasil yang terbaik.


VITA C (klik)

bysyiraishak.blogspot.com


  • Membentuk Kolagen – Meransang pembentukan kolagen. Kolagen adalah sebatian asas otot, tisu, gusi, rangka dan tulang rawan. Oleh itu, ianya mampu mempertingkatkan kedut dan menghalang otot menjadi lembik.
  • Mencantikkan Kulit – Ambil vitamin C setiap hari untuk kulit yang lebih cerah, melambatkan penuaan, dan menyekat pembentukan pigmen. Pigmen adalah penyebab utaman kejadian jeragat.




bysyiraishak.blogspot.com

  • Memperbaiki DNA. Setiap hari, tubuh kita mengalami kerosakan DNA (salah satunya akibat radikal bebas) yang menyebabkan proses penuaan terjadi begitu cepat. Vivix membantu melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh kita dan melambatkan proses tersebut.  
  • Melembabkan dan menjadikan kulit anjal, lembut dan tegang. Meningkatkan kelicinan kulit serta mengurangkan pigmentasi jerawat dan kulit tak sekata. 
  • Menyuburkan rambut dan kuku yang sihat.

Nak cantik nak berseri macam kak Y? Kalau dia mampu mencantikkan diri untuk suami, apetah lagi kita ni kan? Yang penting, haruslah komited!  :)


Whatsapp 014-6342040



You Might Also Like

0 Pengomen

Assalammualaikum / Hai...

Sila tinggalkan jejak anda kat sini..Nanti saya boleh blogwalking!:)

Terima Kasih.

Not A StoryTeller

Not A StoryTeller

FOLLOW US

:: GENG GOOGLE ::