CARA ATASI MUKA BERJERAWAT TERUK SAMPAIKAN NAK TENGOK MUKA SENDIRI PUN RASA DOWN

8:30 AM



Sesiapa yang pernah mengalami kulit muka berjerawat teruk,pasti faham apa yang Sya maksudkan.

Bila kita ada mengalami kulit sensitif dan alah pada produk tertentu, insyallah timbullah segala kesan-kesan yang menghodohkan pada kulit muka. Mungkin kita akan hadapi kulit muka kering ataupun muka berjerawat.

Kulit muka kering, boleh lagi kita bertahan.


Ihsan Google


Tapi kalau muka berjerawat dan berparut, lepas tu kemerah-merahan  even bukan di bawah terik matahari, itu memang tak boleh dimaafkan. Dah tiada masa nak menjerit-jerit di hadapan cermin jika nampak berbutir-butir jerawat di muka. Dan, tolonglah jangan menggatal nak picit jerawat tu. Bukan setakat 7 tahun, entah-entah 10 tahun pun tak tentu muka akan kembali gojes. huahuahau

Beb..jangan sampai suami tegur ,baru nak terhegeh-hegeh cari solusi.. Kalau sayang suami, kenalah pandai jaga kesihatan luaran dan dalaman diri kan..Kalau tiada suami sekalipun, takkan kita nak tengok je muka tu hodoh?

Video ni salah satu testimoni mengenai kulit berjerawat teruk dan berparut akibat salah pilih produk. Dah cuba macam-macam produk, tapi tak berkesan juga. Akhirnya selepas 7 tahun berusaha, cik adik manis dapat balik kulit yang menawan. So, confident level tu dah makin meningkat bila berhadapan dengan orang ramai. :)

Apa yang dia buat eh? 7 tahun tu lama betulll la..

Berusaha nak cantik buatkan beliau komited dan konsisten untuk amalkan regim kecantikan terbaru ni!




Nak cantik?

Ada banyak cara. Anda tentukan...


www.bysyiraishak.blogspot.com

You Might Also Like

6 Pengomen

Not A StoryTeller

Not A StoryTeller

FOLLOW US

:: GENG GOOGLE ::