Pages

GLA SHAKLEE BAGUS SANGAT KE?

Ogos datang lagi! Dan bulan ni sangat sangat spesel  untuk Promo GLA Shaklee! dan kebetulan ia jatuh pada  bulan Syawal, jom kita cantik dan subur dengan GLA.. Tahun depan dah boleh stay kat hospital untuk lahirkan adam dan hawa!

Dan GLA bukan setakat itu sahaja, banyak lagi kebagusan dan kelebihan GLA untuk wanita dan lelaki. Opkos GLA ni bagus untuk kesihatan dan kecantikan kulit tak kira kita ni muda atau warga emas;)



APA ITU GLA SHAKLEE







GLA ( Gamma Linolenic Acid) Shaklee merupakan kombinasi Minyak Borage yang mengandungi Asid Gamma  Linolenik, Asid Linolenik, Minyak Bunga Matahari dan Vitamin E.





GLA ni sejenis Asid Lemak Omega 6 yang digunakan oleh badan untuk membentuk Protaglandin iaitu bahan berupa hormon yang mampu membantu badan  mengawal atur proses badan badan yang normal.

Minyak benih bunga matahari adalah satu lagi asid lemak omega 6 dan juga Vitamin E yang membantu melindungi arteri dan menyokong sistem imun badan.



APA KEBAIKAN GLA SHAKLEE?




bysyiraishak.blogspot.com


Kiranya GLA Shaklee ni bukan sahaja untuk wifey yang plan nak preggy tapi si anak dara juga dah boleh stat amalkan GLA untuk perbetulkan kitaran haid jika kitaran haid tak normal. 

Disamping perbetulkan kitaran haid, kesan berganda dan kelebihan GLA yang kita akan dapat adalah kulit yang berseri dan cantik! Kenapa? Sebab kandungan GLA ni memang dah ada Vitamin E. Sambil sihat sambil cantikkan kulit, kuku dan rambut lagi...


Kelebihan yang ada pada GLA Shaklee memang tak boleh disangkal lagi. Dah banyak yang cuba.

Adik sya pun dah cuba untuk perbetulkan kitaran haid dan mengurangkan simptom PMS. Memang ada beza sebelum dan selepas. Kulit dia pun makin halus dan lembap.

Siapa yang dah cuba, akan nampak perbezaannnya. Serius.

Yang taknak cuba, memang rugi :)

Dan, memang GLA bagus pun....Apa lagi nak dikata?

Nak cuba?  



Nak beli atau order sendiri GLA Complex menggunakan KAD KREDIT atau KAD DEBIT, korang boleh terus click gambar di bawah dan terus membuat pembelian di laman web Shaklee! 








Whatsapp 014-6342040

No comments:

Post a Comment

Assalammualaikum / Hai...

Sila tinggalkan jejak anda kat sini..Nanti saya boleh blogwalking!:)

Terima Kasih.