SAKIT CEPAT SEMBUH DENGAN NUTRIFERON SHAKLEE

9:30 PM

Assalam..


Sering sakit? Selalu demam? Kerap selesema? Senang dijangkiti batuk? Susah nak tidur malam akibat sakit?

Bila jadi je masalah macam ni, banyak benda akan tertangguh. Especially, individu yang sibuk berkerja ataupun sibuk as WAHM. Anak anak yang sering sakit juga bole merisaukan ibu bapa, apa taknya, kalo ibu bapa sibuk di tempat kerja, mesti terfikir "Macam mana la anak aku kat umah pengasuh tu? Dah makan ubat ke belum? "







Kalau anak anak sering hadapi demam, selesema, batuk dan lain lain kemungkinan besar mereka mudah diserang virus samada dari persekitaran luar mahupun di rumah sendiri. Lagipun, cuaca yang tak menentu kadang kadang panas dan kadang kadang hujan ni pun boleh mengakibatkan kita atau anak anak sering sakit kan....





Itu sebenarnya kita mempunyai ANTIBODI YANG LEMAH @ KURANG DAYA TAHAN PENYAKIT terhadap persekitaran kita.

 NAk senang? Nak mudah? Kalau tak sempat ke klinik atau farmasi ataupun stok ubat kat rumah dah abes, jom sambar NUTRIFERON!

NUTRIFERON ni mampu  memperkuatkan sistem imun badan dan mampu elakkan kita mahupun anak anak dari senang dijangkiti penyakit.

Dengan NUTRIFERON, kita dah bole 'buang' antibiotik mahupun apa apa ubat yang sebenarnya tak elok untuk jangka masa yang panjang. Tapi pastikan bila suhu badan dah terlalu panas, cepat cepat jumpa doktor!


  • Boleh diguna seisi keluarga
  • Untuk bayi yang sedang menyusu, BF MOM bole ambil NUTRIFERON untuk tingkatkan sistem imunisasi bayi

Whatsapp 014-6342040


You Might Also Like

0 Pengomen

Assalammualaikum / Hai...

Sila tinggalkan jejak anda kat sini..Nanti saya boleh blogwalking!:)

Terima Kasih.

Not A StoryTeller

Not A StoryTeller

FOLLOW US

:: GENG GOOGLE ::