OSTEMATRIX SHAKLEE

1:00 AM

Assalam..


Wah wahhh wahh..Sempena bulan April 2014, banyak perkara best dan sebaliknya  yang akan datang secara serentak. 1st time akan sambut birthday dengan suami, ulangtahun umur berry yang ke-5, renew roadtax, insuran,renew lesen dan buat kad kahwin yang asyik tertunda jee.Gila banyak!phewwww....

Okayh...melalut pulak ke hal personal. Dahhh dahh dah....Meh kita fokus pada tajuk entry kali ni. :) 

Yang paling syok bulan ni adalah Promo OSTEMATRIX..sesiapa yang pernah consume Oste memang akan setuju bahawa Oste merupakan supplement kalsium terbaik dari Shaklee.Tahukah korang  yang kalsium merupakan salah satu komponen penting untuk tulang dan gigi kita?

Ostematrix Shaklee ni merupakan gabungan lengkap antara Kalsium, Vitamin D dan Magnesium untuk pembentulang tulang dan gigi yang kuat.Kalsium yang merupakan komponen penting dalam Oste sangat diperlukan untuk mengekalkan kesihatan tulang dan gigi malah mencegah tulang rapuh atau osteoporosis. 


Magnesium pulak bertindak untuk mengurangkan kekejangan dan keletihan otot, membantu merendahkan tekanan darah malah dapat mengurangkan masalah senggugut. Sementara tu, Vitamin D pulak berfungsi untuk membantu dalam proses penyerapan kalsium dengan lebih baik untuk tubuh badan kita.





Member sya merupakan salah sorang yang consume Ostematrix. Dan dari botol pertama dia consume, Alhamdulillah segala gejala gejala yang tak menyenangkan dapat dikurangkan malah ada masanya langsung takde.Yelah, member memang jenis yang aktif, umur pun dah 40 tahun, ibu tunggal yang nak membesarkan 3 orang anak, bekerja dari pagi hingga malam, sibuk nak setup bisnes, dan seorang yang tak minum susu langsung!


Yeah..memang ada adik,kakak,makcik,cik,puan,encik, abang, atuk, nenek dan bla bla bla yang memang tak minum susu langsung dalam kehidupan sehari hari. Betul kan?


So, langkah terbaik adalah dengan mengambil Ostematrix dan diselarikan dengan pengambilan makanan atau minuman yang kaya dengan kalsium dan magnesium.




Whatsapp 014-6342040


You Might Also Like

0 Pengomen

Assalammualaikum / Hai...

Sila tinggalkan jejak anda kat sini..Nanti saya boleh blogwalking!:)

Terima Kasih.

Not A StoryTeller

Not A StoryTeller

FOLLOW US

:: GENG GOOGLE ::