::Ini *Lasagna Malaysia*ku::

9:25 PM

Assalammualaikum..
weekend lepas tetiba macam teringin nak makan lasagna..
Sebab masa time keje ari sabtu tu,saja2 la buang masa
tengok resipi hehe..
Tengok punya tengok,tetiba mata tertancap pada satu resipi ni.
Macam sedap je tgk gambar pembuat resipi.
Sebab resipi ni mcm lasagna la jugak cuma guna roti aja.

Bahan pun tak la banyak sangat.
Sebab yg penting adalah daging kisar,telur & roti..
Ni hasil air tangan saya yg tak seberapa..



Sayangnya,sbb saya just letak kepingan keju biasa je..
tapi okeyla rasa die bila makan panas2.
Harap lepas ni dapat pakai mozarella,cheddar ke..lg sedap kot


Yang paling ketara,saya letak kurang telur..
sebab tu permukaan atas tu tak semenggah hehe..
tak kesah la kan..
takpe,pasni bole buat lagi & letak bebanyak telur..


Ayah saya cakap,bole buat resipi ni kalo ada pape event..
sebab simple & sedap..
adakah itu satu pujian??
walaweiii~~
hehehe

You Might Also Like

0 Pengomen

Assalammualaikum / Hai...

Sila tinggalkan jejak anda kat sini..Nanti saya boleh blogwalking!:)

Terima Kasih.

FOLLOW US

:: GENG GOOGLE ::